fredag 16 januari 2009

Fredag


Heej Alla Bloggare!
Idag vaknade jag kl 6:30,
Åt frukost och fixade mej, Mamma skjutsade mej till skolan och där mötte jag Rosanna <3
Sen började skolan...
Skolan:
Samling
Mardin och Patricia kom<3
Lyssnade på oss i radion från i går:)
Sen en film om kroppen ( Äckligt )
Längre rast (:
Titta på bugg , Alex i min klass va med, han va bra (:
Spelade ett spel som vi fick från ``vi i femman ´´
Lunch
Utvärdering
Bibblan
Sluut! ! ! !
Rosanna och jag gick till Maxim och köpte godis
Sen hem till rosanna och sen hem till mej :)
Sen satt vi vid datan , Drack te och Annat.
Men sen blev det dags att gå på innebandy träniing.
Vi var för få för att ha en riktig träning ): Så vi gjorde lite annat, De va rätt skoj (:
Sen hem.
Rosanna åkte hem och jag satte mej vid datan .
senare under kvällen så åt vi mat och sen Lets Dance och lite annat kul!
Godnatt och Trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar