fredag 23 januari 2009

Fredag

Heej Alla bloggare!
Idg är det äntligen fredag!
Jag vaknade som vanligt kl 6:30, och sedan fixade jag mej.
Sen blev det skolan :/
I skolan så hade vi läx förhör, I engelskan fick jag 10/10 :)
I matten fick vi inte veta idag, det får vi veta på Måndag,
Det var stressigt på Matten, Vi fick 8 minuter på oss att skriva på ett papper med ungefär 100 tal med olika tabeller.
I alla fall så efter vi slutat så gick jag hem till rosanna, vi tittade på film och sedan åkte vi till Maxim och Handlade lite godis;P
Efter det så skulle vi hem till mej, det hände en jätte rolig sak när vi var på väg hem till mej,
Jag skulle öppna mina godisar och då ramlade jag med cykeln, Jag fick svans kotan på Pidalen, :S
Så nu sitter jag med riktigt ont i Stjärten:P
I alla fall så satt jag och rosanna vid datan och lite annnat,
När rosanna åkt hem Duschade jag och sen blev det Let´s Dance och masssa godis :)
Godnatt och trevlig helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar