lördag 10 januari 2009

Lördag

Hej alla bloggare.!
Idag vaknade jag kl 10:40 , Rosanna ringde och jag gick in på datan och snackade med Rosanna :)
Sen åt jag frukost det blev macka.
Sen dushade jag och sen fixade jag mej.
Sen mötte jag Rosanna :) <33
Lite senare gick vi in på datan,
sen gjorde vi lite annat,
Sen skulle vi gå på rosannas syskons match ;)
Säger sen vilka som vann, men det är ju självklart att syskonen vinner :P

Sen när vi vart på matchen vann rosannas syskon med 4-3 mor surahammar.
Sen när vi gick hem så tränade jag på att busvissla :)
Sen när vi kom hem så kom mardin ;)
Therese och Mimmi kom och hämtade Rosanna,
Och det blev bara mardin och jag kvar :)
Idag fick jag en ny dataskärm och mardin och jag pörvade den ,
Den är lite större än den gamla <33
Det blev en mys kväll med Körslaget , film och Godis !
BÄSTA DAGEN <3333


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar